středa 23. prosince 2015

Zkušenost se zákaznickou podporou Microsoft

Dříve bych asi neřekl, že někdy budu chválit zákaznickou podporu Microsoft, konkrétně část starající se o Microsoft Store.

Kupoval jsem na dva Display Dock pro Lumia 950XL. Vše vypadalo OK, dal jsem do košíku, částka seděla, zaplatil kartou a těšil se, až přijdou. Po týdnu dorazila UPS s balíčkem (neohlásili se dopředu, parchanti). Když jsem balíček rozbalil, tak mě čekalo nemilé překvapení, uvnitř byl jen jeden kus, přestože na přiloženém dodáku byly uvedeny kusy 2. Tak jsem říkal, to je průšvih, jak tohle budu prokazovat a už se pomalu loučil s penězi. Napadlo mě, že by to šlo přes váhu balíčku, ale byly tam uvedeny 2kg, takže dostatečná rezerva pro 3-4 Docky.

Hledal jsem nějaký e-mail na podporu, ale Microsoft nic takového nemá, jen telefon. Tak jsem tam zavolal a mluvil s nějakým člověkem, který hovořil velmi lámavou češtinou. Zeptal se mě na Microsoft Account, telefon, číslo objednávky a slíbil, že se do hodiny ozve. Za 5 minut volal zpět, že vše prověřil na UPS, zda to nešlo dvěma různými balíky, ale nešlo a že chyba je pravděpodobně na straně Microsoft. Poslal mi kontaktní e-mail (část před @ byla generovaná, jen pro tento můj případ) a slíbil, že to řeší dál. Za další hodinu volal, že se omlouvají a že se chtějí domluvit na řešení. Nabídl mi slevový voucher, přes který bych si koupil další Dock za 0 Kč a bylo by to. Jenže už by nestihl dorazit, tak jsem chtěl celou zásilku vrátit na což mi řekl, že se poradí s nadřízeným, jak postupovat dále, aby nebyl problém s tím, že budu vracet 1ks, ale peníze budu chtít za 2ks. Za 10 minut opět volal, že mi pošle štítek na doručení zpět, opět přes UPS (do Německa) a vše popíše k tomuto případu, aby nebyly problémy. Trochu mě polil pot, protože do nejbližší UPS mám asi 60 km a nechtěl jsem platit, aby si pro to přijeli. Tak jsem si ten štítek stáhl a zavolal na UPS. Tam se mě zeptali na jeho číslo a řekli mi, že je doprava uhrazena a zeptali se, kdy a kde si to mají vyzvednout. Za 2 dny po odvozu se na účet vrátily zpět peníze a opět mi volali z podpory a ověřovali si, že je vše OK.

Docela jsem mrkal, jak vše velmi hladce a rychle proběhlo, během pár hodin. Myslel jsem, jak budu složitě prokazovat, že byl uvnitř jen jeden kus, ale vlastně jsem nic neprokazoval. Současně si nemyslím, že by stihli udělat nějakou inventuru a prostě mi jen věřili. Byl jsem velmi mile překvapen i jejich celkovým aktivním přístupem.